Informatie over internet, tv en telefonie op woonlocaties

Voor internet, tv en telefonie op de woonlocaties maakt Careander momenteel gebruik van leverancier Fiveth. In de praktijk merken we echter dat deze dienstverlening niet altijd aansluit bij onze wensen en die van onze cliënten. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier die beter past bij onze behoeften en verwachtingen.
Het proces
De afgelopen periode hebben we samen met afvaardiging van cliënten en verwanten een inventarisatie gemaakt welke wensen er zijn voor internet, tv en telefonie. Deze ideeën samengevoegd in 15 wensen en eisen waar een nieuwe leverancier aan moet voldoen. We hebben de leveranciers laten reageren op deze lijst én onze eigen lijst van (voornamelijk) technische eisen en zijn vervolgens samen gaan kijken welke leverancier het best bij ons zou passen. Hieruit zijn twee potentiële leveranciers gekomen.
Keuze maken
Voordat we een definitieve keuze maken, willen we ervaringen van gebruikers ophalen. Door de twee leveranciers zijn referentieadressen opgegeven, waaraan wij een bezoek gaan doen. zodat van beide leveranciers één refentiebezoek kunnen doen. We wachten nu op de reactie van de leveranciers zodat we die kunnen plannen en daarna een definitieve keuze kunnen maken.
Nieuwe leverancier na de zomer
op proeflocaties
Na de zomer starten we een proef op een aantal locaties. Als de uitkomsten positief zijn, zullen uiteindelijk alle locaties overstappen naar deze nieuwe leverancier.
Zodra er veranderingen zijn op een locatie, worden de bewoners en hun verwanten hierover tijdig geïnformeerd.